* Beetje rustig

Beetje rustig.....whaaaa ja, op dit blog misschien, maar mijn lijstje word wel eruggg lang.
De komende tijd ga ik deze dingen maken:
* schaap herstellen;
* knopen aanzetten;
* 2 foto's in rood of groen drukken;
* tafeltent;
* vogelkooitje voor zuslief;
* taart(en) voor Niek, een snoepjestaart en eentje van marsepein met een olifant erop. Meneer heeft al een afbeelding uitgezocht en ook de rest van de kleuren: rood en blauw. Vandaag direct 2,5 kg marsepein gescoord! En verder nog traktaties en ideeen voor zijn feestje uitwerken;
* gutsen en drukken portret Ard;
* kussentjes voor de bank (ja nog steeds twee te gaan!)
* douchegordijn op maat maken;
* autogarage van hout maken (het ontwerp ligt er al);
* fotoboek Ard maken;
zooooooo en zo nog wel meer!
Dus de komende tijd ben ik daar mee bezig, lijstjes afwerken, ach ik maak ze ook zelf! Geniet er wel van dingen maken, maar soms zijn de ideeen teveel en dan heb ik geen zin om te starten