* Allemaal ideeen

Zoo wat word mijn lijst toch weer lang met ideeen! Dingen om te maken en te doen.
Ik zal hem es delen en de foto's volgens z.s.m:

* schorten voor de boys naaien;
* wandkleed naaien met wereldkaart erop, voor op Ard zijn kamer;

* kussenhoezen voor oude stoel naaien, de stoffen liggen al met smart te wachten, maar ook schuren;


* mmm...TAART!-en bakken! Helemaal leuk, vooral de ff anders TAART! zoals deze:

En deze 'flyer' (in onafgewerkte staat) heb ik ook nog gemaakt voor de baby shower van mijn schoonzus :

De groene muur op Ard zijn kamer, zo ziet het er nu uit:
* en dan ook wel es iets saais als de trap schilderen, vandaag ben ik hem wezen schuren, wat een makkie met het apparaat van de overbuurman! THNX Berno!; De trap is weer lekker frisssssss:
 En.... een lino drukje van Ard gemaakt:
* tafelkleed wezen naaien, dank aan Gerda haar schoonma!, voor de indonesische stof!: